Här nedan är viktig information till dig som valt boende via Kick On Cup
* Incheckning sker på fredagen 3 oktober från kl 17.00
Fredag 3 oktober checkar man in via sin boendeansvarig, man åker direkt till sitt boende och kontaktar boendeansvarig.
På lagens MyTeam ser man vart man skall bo men även ett mobilnummer till ansvarig man har för sitt boende under Kick On Cup.Boende ansvarigs
mobil sätts på kl 17.00 på fredagen.
* Färdbeskrivning till boende, matsalar, spelplatser och övriga anläggningar finns en karta på vår cupsida i mobilen
Beskrivning hur man använder den ser ni i tidigare inlägg på "Nyheter"
* Boendeansvarig tilldelas ni när ni checkar in dessa blir er kontakt under Kick On Cup vad gäller boendet,Boendeansvarig kommer även ta emot era nycklar i ert boende när ni checkar ut för besiktning av ert boende
All ev skadegörelse kommer ni vara ersättningskyldiga.
* Utcheckning boende söndag 5 oktober senast kl 15.00.
* Sovunderlagen man sover på är begränsat till 90cm annars kan det bli väldigt trångt och säkerheten kan äventyras.
* Matsalar är på Rosenbergsskolan
* Mattider får ni i ert MyTeam men även på dörren till ert boende, viktigt att ni äter på er tid annars blir det köer.Detta gäller även fredagen vid incheck .
Söndagens matcher i kan ju förändra mattiderna.Prata då med insläppet i matsalen och se om det går justera.
* MyTeam är oerhört viktigt ni har fyllt i då säkerheten måste följas med namn på deltagarna som övernattar inga obehöriga får befinna sig i sovsalen.
Saknar ni inlogg maila thomas.beldt@kickoncup.se
* Födoämnesallergier fyller man i på sitt MyTeam så man får den specialmat man behöver i rätt kök.
* Duschar rekommenderar vi man duschar på spelplatserna annars är Ulvesborg öppet för dusch morgon till kväll.
* Ansvarig för ert boende är den som checkar in ert lag vid er ankomst,
* Fotbollskor har vi inte på oss inne på något boende eller matsal pga att golven kan ta skada
* Utrymning samlingsplats vid ev brandlarm.Varje boende har ett utrymnings och uppsamlingplats på en karta uppsatt.Ta del av den det är viktigt.
Personal på boendet Till Kick On Cup 2025 kommer vi att ha uniformerade ordningsvakter , boendeansvariga , boendevärdar men även nära samarbete med de cirkulerande poliserna som är stationerade i Tidaholm under cuphelgerna.Som ni förstår vill vi ha ordning o reda.